ا
-
اصانلو، رویا
کاربست رویکرد آموزش پروژهمحور STEM در ارتقای درک مفاهیم زیستی مرتبط با مقاومت آنتیبیوتیکی [دوره 5، شماره 1، 1404]
-
ایرانی، محدثه
تحلیل محتوای متن، تصویر و فعالیتهای یادگیری بخش ایمنیشناسی کتاب زیستشناسی یازدهم [دوره 5، شماره 1، 1404]
پ
-
پایز، عاطفه
اثربخشی آموزش معکوس بر تقویت یادگیری و خودنظمدهی دانش آموزان پایه هشتم در مبحث تنظیم عصبی [دوره 5، شماره 1، 1404]
-
پردلی، مصطفی
تاثیر طراحی و اجرای یک آزمایش خلاقانه بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان در مبحث گوناگونی جانداران [دوره 5، شماره 1، 1404]
ج
-
جنتی فر، سمیه
کاربست رویکرد آموزش پروژهمحور STEM در ارتقای درک مفاهیم زیستی مرتبط با مقاومت آنتیبیوتیکی [دوره 5، شماره 1، 1404]
خ
-
خراسانی، مینا
تحلیل محتوای متن، تصویر و فعالیتهای یادگیری بخش ایمنیشناسی کتاب زیستشناسی یازدهم [دوره 5، شماره 1، 1404]
ر
-
رجائی، سید مهدی
ارزیابی و مقایسه سطح تابآوری دانشجویان دختر و پسر رشته های آموزش علومپایه (آموزش زیستشناسی، ریاضی، شیمی و فیزیک) و علومتربیتی، در دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان [دوره 5، شماره 1، 1404]
-
رسولی رهقی، زاهده
بررسی میزان انطباق محتوای کتاب زیستشناسی یازدهم با مؤلفههای ساحت اجتماعی و سیاسی و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 5، شماره 1، 1404]
-
رشیدی، ملیکا
تحلیل محتوای متن، تصویر و فعالیتهای یادگیری بخش ایمنیشناسی کتاب زیستشناسی یازدهم [دوره 5، شماره 1، 1404]
ز
-
زارع، زهرا
اثربخشی آموزش معکوس بر تقویت یادگیری و خودنظمدهی دانش آموزان پایه هشتم در مبحث تنظیم عصبی [دوره 5، شماره 1، 1404]
س
-
ساکی زاده، ریحانه
بررسی میزان انطباق محتوای کتاب زیستشناسی یازدهم با مؤلفههای ساحت اجتماعی و سیاسی و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 5، شماره 1، 1404]
ع
-
علیپور، رضا
اثربخشی آموزش معکوس بر تقویت یادگیری و خودنظمدهی دانش آموزان پایه هشتم در مبحث تنظیم عصبی [دوره 5، شماره 1، 1404]
ک
-
کوکبیان، زهرا
کاربست رویکرد آموزش پروژهمحور STEM در ارتقای درک مفاهیم زیستی مرتبط با مقاومت آنتیبیوتیکی [دوره 5، شماره 1، 1404]
م
-
مقیسه، علی
تاثیر طراحی و اجرای یک آزمایش خلاقانه بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان در مبحث گوناگونی جانداران [دوره 5، شماره 1، 1404]
-
میلانی تبریز، هلیا سادات
تحلیل محتوای متن، تصویر و فعالیتهای یادگیری بخش ایمنیشناسی کتاب زیستشناسی یازدهم [دوره 5، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد