احمدی، ا (1394). رابطه آموزش مجازی و خلاقیت دانش آموزان در هزاره سوم. فصلنامه خانواده و پژوهش. 12(29): 41- 55.
امانی طهرانی، م (1392). ساختگرایی برای معلمان علوم.تهران: انتشارات سمت
پیرخائقی،ا (1389).تاثیر آموزش و پرورش فکری کودکان و نوجوانان. تهران: مجله آموزش مرکزی کودکان و نوجوانان.
جرجانی، ع (1387).خلاقیت در آموزش و پرورش(تهدیدها،فرصت ها و ارائه راه حل های پیشنهاد). کار و جامعه.103: 58-61
حسینی،ا (1386). بررسی تاثیر برنامه آموزش خلاقیت معلمان بر خلاقیت پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانشآموزان. نوآوریهای آموزشی. 6(23): 147- 168.
داوودی،خ (1388).کتاب معلم(راهنمای تدریس). تهران: انتشارات کتاب های درسی.
سرمد، ز؛ بازرگان، ع؛ حجازی، ا (1390). روش تحقیق در علوم رفتاری، تهران: انتشارات آگاه
صمدی، ا (1398). چالشهای موجود در آموزش زیستشناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن. پژوهش در آموزش
زیستشناسی. 1(1): 15-30.
ضرغامی، س (1388). نسبت آموزش مجازی با هدف های تربیت از دیدگاه فلسفه هستی. مطالعات تربیتی و روان شناسی.
11(1): 39-60.
فرخی، ا؛ لهراسبی، م (1398). آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه. پژوهش در آموزش زیستشناسی. 1(3): 31-42
فارغ زاه، ن؛ کاشی،ع (1392). بررسی روش ها و ابزار های آموزشی مجازی به منظوز ارتقاء کیفیت آموزش از دید استادان دانشگاه آزاد واحد خدا بنده. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 5(1): 121-152.
قاضی زاده فرد، ض (1387). فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی.تهران: انتشارات امام حسین.
کلبادی،ع ؛ تابان، ل؛ عبداله میرزایی، ر (1388). سبک ها و رویکردهای چهارگانه آموزش آزمایشگاهی و جایگاه آن در برنامه درسی کارشناسی شیمی در دانشگاه نهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی، تبریز ایران
کدیور، پ (1387). روانشاسی تربیتی. تهران: انتشارات سمت.
محبی امین، س؛ جعفری ثانی، ح؛ سعیدی رضوانی، م؛ امین یزدی، ا (1392). وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مجله ایرانی آموزش پزشکی. 13(6):509-518.
Donald, J. (2009). Creativity Is Too Difficult to measure.Journal Article Gifted child Quarterly, 53(4), 245-247.
Finkelstein, N.D., Perkins, K.K., Adams, W., Kohl, P., Podolefsky, N. (2005). Can Computer Simulations Replace Real Equipment in Undergraduate Laboratories? DOI:
10.1063/1.2084711
Kyung-Hwa, L. (2005). The relationship between creative thinking ability and creative personality of pre-schooles. Internation Education Journal. 6(2):194-199.
Young, L.P. (2009). Imagine creating rubrics that develop creativity. English journal.
99(2): 74-79.